Regnskapsfører for en bedrift i vekst

Er du en detaljorientert og analytisk regnskapsfører med lidenskap for tall og økonomistyring? Da kan du være den vi leter etter!

Heidem AS er i vekst, og vi søker nå etter en dyktig regnskapsfører som kan avlaste daglig leder. Heidem AS har ansvar for å levere full forpleining under utbygging av et større anlegg på Indre Harøy i Hustadvika kommune.

Om stillingen

Heidem AS er i vekst, og vi søker nå etter en dyktig regnskapsfører i en prosjektstilling over ca. 2 år, med mulighet for fast ansettelse. Stillingsprosenten er på 20 %, med mulighet for rask økning av stillingsprosent.

Arbeidet utføres helst på dagtid med mulighet for hybridkontor, der du veksler mellom å være på hjemmekontor og på kontor sammen med daglig leder på anleggsområdet. Dersom du selv ønsker det kan du arbeide på kveld, helg og helligdager akkurat slik det passer deg, men uten tillegg for ubekvem arbeidstid. Vi legger opp til at denne stillingen kan være et supplement til en annen stilling du måtte ha.

Ansettelsesdato avtales nærmere.

Arbeidsoppgaver

  • Bokføring: Registrering av alle økonomiske transaksjoner i regnskapssystemet.

  • Periodisering: Sørge for at inntekter og kostnader blir ført på riktig periode.

  • Fakturering: Utstedelse og oppfølging av fakturaer til kunder.

  • Betalinger: Håndtering av innkommende og utgående betalinger.

  • Avstemming: Avstemming av bankkontoer og andre balansekonti.

  • Rapportering: Utarbeidelse av månedlige, kvartalsvise og årlige regnskapsrapporter.

  • MVA-oppgaver: Beregning og rapportering av merverdiavgift (MVA).

  • Lønnsadministrasjon: Beregning og utbetaling av lønn til ansatte, samt innrapportering til myndigheter.

  • Årsoppgjør: Forberedelse og gjennomføring av årsregnskap og årsberetning.

  • Kontroll og revisjon: Samarbeide med revisorer og sikre at regnskapene er i henhold til gjeldende lover og forskrifter.

  • Analyser: Utføre økonomiske analyser og gi råd til ledelsen basert på regnskapsdata.

Kvalifikasjoner:

  • Bachelorgrad i økonomi og administrasjon, eller tilsvarende utdanning.

  • Lang og relevant erfaring innen regnskap kan kompensere for manglende formell utdanning.

  • Erfaring med regnskapsprogrammet PowerOffice.

  • Solid forståelse av regnskapsprinsipper og økonomistyring.

  • Gode ferdigheter i Excel og andre relevante IT-verktøy.

Vi tilbyr:

  • En fleksibel deltidsstilling med mulighet for økt stillingsprosent

  • Lønn etter avtale.

  • Fri bruk av videolege med 15 minutters konsultasjoner via Eyrs mobilapp eller webapplikasjon. Gjelder for den ansatte og ansattes medlemer i husstanden. Det er ingen begrensning for hvor mange konsultasjon en bruker kan gjennomføre. Tjenesten er tilgjengelig fra kl 08:00 til kl 22:00 mandag til fredag, og fra kl 10:00 til 22:00 i helger og på helligdager. Eyr tilstreber en svartid for drop-in konsultasjoner på mindre enn 15 minutter, men under perioder med høy etterspørsel kan dette avvike.

  • Videopsykolog som inkluderer 8-10 videokonsultasjoner per år for alle ansatte og ansattes medlemmer av husstanden. Med mulighet for flere konsultasjoner basert på psykologens vurderinger av behandlingsbehov og progresjon. Tjenesten gir lett tilgjengelig psykologhjelp ved milde eller moderate symptomer på mentale helseplager. Inntil 8-10 x 45 min konsultasjoner (+ 15 min til journalføring) per behandlingsforløp. Tjenesten er tilgjengelig fra kl 08:00-20:00 mandag til fredag. Eyr tilstreber å ha ledige tider for bestilling hver dag i åpningstiden. Det skal alltid være mulig å finne ledige tider innen 10 dager.

  • Parterapi på video i Eyr. Personlig veiledning for alle ansatte og deres partner fra en parterapeut på video. Inkluderer 5 videokonsultasjoner á 45 min, per 12 måneders periode for par der en av partene er kunde av Avonova Assist eller Avonova helseforsikring. Tjenesten fordrer at paret sitter sammen, på samme videoenhet.

  • Tilgang på krisetelefon via Avonova Helse. Akutt krisehåndtering innebærer rask telefonisk kontakt, og telefonisk rådgivning og planlegging av videre bistand. Telefonen er bemannet 24/7 med helsepersonell med spesialkompetanse innen kriser.

  • Assist Helsecoach. Tilgang til appen Entirebody med mål om å inspirere og motivere til bedre valg i hverdagen, og bidra til å øke kunnskap rundt kosthold og trening. I appen finner du tips, informasjon og inspirasjon, loffgøringsverktøy, oppskrifter og treningsprogrammer.

  • Yrkesskadeforsikring.

  • Godt arbeidsmiljø med fokus på trivselstiltak og sosiale arrangementer.

  • Ledelse som har høyt fokus på godt arbeidsmiljø og HMS. Ledelsen får bistand til dette arbeidet via bedriftshelsetjenesten Avonova Assist.

Vi ser frem til å motta din søknad!

Vennligst send oss en søknad sammen med din CV. Legg ved minimum to referanser i din CV.

Kopi av vitnemål og alle relevante kursbevis tas med til et eventuelt intervju.